Newsletter
Aboneaza-te acum la newsletter si primesti cele mai noi oferte!
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Lasa numarul tau de telefon si te SUNAM NOI!

Livrare

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat contractate de catre magazinul nostru la tarifele negociate cu acestea. In acest moment firma agreata de catre www.brico-mag.ro este Fan Courier.

 

In cazuri exceptionale, dupa o aprobare prealabila din partea magazinului BRICO-MAG.ro se pot livra comenzile printr-o alta firma de curierat indicata de client pe costurile negociate de acesta. Produsele livrate fara ramburs sau cu alte firme de curierat decat cele agreate de magazinul BRICO-MAG.ro vor avea specificat pe nota de transport valoarea declarata.

 

Magazinul online www.brico-mag.ro vinde produsele afisate in site doar pe teritoriul Romaniei.

 

Termenul de livrare prin curier este de aproximativ 24-48 ore.

 

Integritatea coletelor:

 

În cazul în care există probleme privind integritatea coletelor (lovituri mecanice de orice natură, tăieturi), la recepţionarea acestora trebuie întocmit un proces verbal privind aspectele constatate şi reclamate de client si daca este posibil realizarea de fotografii pentru a putea solicita potenţialele despăgubiri societăţii transportatoare.In cazul in care intampinati probleme va rugam sa refuzati coletul si sa ne instiintati la adresa de email office@brico-mag.ro sau la numarul de telefon 0749.088.325 despre acest lucru si vom trimite in cel mai scurt timp alt produs catre dumneavoastra.

 

 

 Returnarea produselor

1.Persoane fizice

 

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat,(
 potrivit noii Legi 249/2015,„Art. 16, punctul 8 – Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumpărat de păstrarea ambalajului.”) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC GLOBAL TEHNIC DISTRIBUTION SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
SC GLOBAL TEHNIC DISTRIBUTION SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei :

Adresa de email: office@brico-mag.ro

Persoana desemnata: Marius Diaconu- 0749.088.325


Nume  si prenume client  :


Numar factura fiscala :


Data facture emisa:

Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :


Motivul returnarii* :



Alte mentiuni :
 
* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice..

b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.


Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

 

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 34/2014 precum si OG 9/2016 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003 "In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata". Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabila de timp, care insa nu poate depasi 15 zile calendarisitice. In acest sens, definitia consumatorului este urmatoarea "orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale". Persoanele juridice nu intra in cele doua legi mentionate anterior. In cazul persoanelor juridice, pot aparea exceptii cu privire la termenii si conditiile mentionate in cele doua legi, in cazul in care nu este stipulat altfel in contractul de vanzare-cumparare.

 

 

 

In concluzie, termenele de remediere ale produselor aflate in garantie sunt urmatoarele:

 

- maxim 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice

 

- maxim 25 de zile calendaristice in cazul persoanelor juridice

 

Totusi, la aceste termene pot aparea intarzieri insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul in scris al clientului.

 

Toate produsele comercializate de magazinul online www.BRICO-MAG.ro sunt noi, cu garantie nationala sau international. Garantia acestor produse este asigurata de catre serviceurile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, prin predarea acestora sau direct catre centrele de service autorizat. Produsele noi se livreaza sigilate (in functie de politica fiecarui producator) si in ambalajul original al producatorului.

 

Garantia produselor este de 2 tipuri:

 

a) Garantie tehnica : garantia oferita de distribuitor sau producator - in acest termen, distribuitorul sau producatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate.

 

b) Garantie de conformitate : garantia legala in conformitate cu legea 449/2003, aplicabila in cazurile in care garantie tehnica este mai mica iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni. In acest termen, vanzatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate. Acest tip de garantie este aplicabil doar persoanelor fizice.Bateriile / acumulatorii sunt considerate bunuri perisabile, consumabile care isi pierd proprietatile inca din momentul fabricatiei. Astfel, garantia acestor produse este cuprinsa intre 6 si 12 luni. Se recomanda utilizarea produselor conform indicatiilor de utilizare inscrise in manualul de utilizare al produsului.

 

Situatii care duc la pierderea (anularea) garantiei:

 

- defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare

 

- deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi

 

- interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producatoR

 

- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie

 

- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale

 

- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE: 

În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile. 
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formalarului mai sus prezentat.Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala.
3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;
- Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;

- Produse cu certificate de garantie extinsa;

-produse care se aduc pe comanda speciala pentru un anumit client.

4. Daca intampinati probleme legate de o comanda , care nu par a putea fi rezolvate prin email sau la telefon cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Dl. Marius Diaconu

e-mail: contact@globaltehnicdistribution.ro

tel.: 0731.301.567



HECHTMASALTAMAKITARURISWASSERKONIGPROGARDENBOSCHSTAGERHONDATECHNIKKIPORGREEN FIELDEMTZOBOAIRMASTERDARIPRAMACFINIPROWELDTEXASKARCHERMURRAYTELWINDACALUPMICHELINBCSAWELCOMOSAEBARA